19 års dagen - bara en början!

Hej!

Mamma väckte mig idag klockan 9.30 och sjöng så fint. Av henne och Kari fick jag rosor och två jättefina koppar med rosor på och fat! Hur vackra som helst!!! Sen fick jag lite pengar av mamma, så då kanske jag ska köpa dedär cupcakeburkarna inne på FruNilsson här i Sandviken. ^^

Madde kommer hit vid 13.30-13-40 tiden. Hon ska lämna lite saker här, sen ska vi gå till Coop och handla groggvirke och lite annat till kvällen. Hur najs som helst!
Sen ska vi tillbaka hit hem till mig och baka kladdkaka! :D

Sen blir det att fixa lite med musiken o.s.v... Göra iordning lite så det är bara att parta loss sen ikväll då alla kommer :) Kommer bli hur najs som helst! Men det är asvarmt ute vilket betyder att det är asvarmt här inne också! Nåt säger mig att det kommer bli en het kväll! :D

Måste ladda kameran också så man kan ta snygga festbilder. HAHA!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0