2 NYA MVG:n I SLUTBETYG!

Heeeej!!!

Idag var det en underbar fast blåsg dag! Varför?
Jo, för jag fick reda på att jag fick slutbetyget MVG i kurserna Etik och Livsfrågor 100p och Religionskunskap 50p!
Jag är såååå glad, för det hjälper mig så mycket in i högskolan! :D

Om allt går som det ska så kommer jag gå ut med 17 MVG (om inte mer ;))
Alltså kommer mitt gymnasiesnitt iså fall bli ca: 19,1 (med 1 merit-poäng tillagd)

Nä, nu ska jag njuta av detta fina betyg! :)
Blir bara att slappa idag. Vi satt kvar med företaget till kl. 16.30 idag i skolan... när jag kom hem åt jag och sedan gick jag och la mig och vilade i 2 timmar... Har fått sån där hosta så det låter som jag ska hosta upp lungorna... det är så tråkigt :(
Blir nog en lugn helg denna som kommer så jag får vila min förkylning.

PÅ MÅNDAG BLIR DET JÄRVSÖ - TAGGA FÖR FAN KLASSEN!!!
Kommer ju bli ett minne med OP08 IGEN <3

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0