Åker bort med klassen!

Hejsan!

Imorgon åker bästa klass OP08 till Järvsö!
Synd bara att det är så många som bangar p.g.a skolarbeten som hänger efter. :/
Men vi som åker kommer i alla fall att få det grymt roligt, det känner jag på mig.
Nyttig information till arbetslivet också. (y)

Nu ska jag sova.
Ska ställa klockan på 06 imorgon bitti! xD
JAG KOMMER VARA DÖD!

Hej då internet och bloggen, nu ses vi inte förrens på tisdag kväll!


-

När man precis hade blivit glad och fått andra
tankar att tänka på så måste det bra i det hela
visa sig att det var så jävla dåligt som det kan bli.
Usch, här och nu avslutar jag mitt sökande.
Jag har alltid litat på ödet, så ska börja göra det igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0