Det svider rätt hårt faktiskt xD

Hej...

Just nu i efterhand ångrar jag mig att jag missade Journey på SwedenRock 2009... hur kan man vara så dum i huvudet? Jag vill skjuta mig själv! Vad gjorde jag när dom spelade? Jo shoppade med Mr. Mongo som inte orkade sitta och titta på fler band! ÅÅÅH! Nä, skäms på mig, fyfan vad jag ångrar mig.
Ett av världens bästa band förfan! OCH JAG MISSAR DET. Jävla skit alltså. Smällen kom nog hårdast nu IDAG när jag fick nåt rus och bara lyssnar på dem. Jag vet att jag ångrade mig efter deras konsert också, men nu svider det rätt hårt faktiskt xD

GODNATT.


-
"Don't stop believin'" - På Journeys vis och JÄRVSÖ-versionen <3

Kommentarer
Postat av: Liger

I love that band too :)

2011-04-20 @ 04:43:00
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0