God eftermiddag!

Hejhej

Igår blev det förfest hemma hos Bea som INTE bodde vid AGA.
Haha, hade jag och Cissi vetat de hade vi kunnat gått en annan väg xD
Men vi hade de mysigt och trevligt så blev det utgång på Lobby senare. Lobby suger verkligen USCH.
Undra om det var en utav de sista gångerna jag var där - ja, de visar väl sig. Man kan väl gå dit om de inte finns någon annan stans att gå. Åh, jag vill vara 20 år, max 23 år för då kommer man in på de roligare ställerna helt utan problem på en lördag.
När jag kom hem var jag helt slut, men valde att ta en dusch (guld värt!). Sen sova <3 UNDERBART!

Idag låg jag kvar i sängen till 13-tiden kanske... Gick upp, skippade frullen utan stekte mig ett par fiskpinnar (UNDERBART!) Blev inget fyllekäk igår vilket jag är tacksam för!
Eftersom det är pissväder (BOKSTAVLIGEN) ute så bestämde jag mig för att baka chokladmuffins. GOTT! :)


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0