Hemma från förfesten!

Hejsan!

Idag har jag pysslat lite. Roligt att mamma också visade vad hon gick för, hon var duktig!
Sen åkte hon till Forsbacka, så efter det gjorde jag hemmalagad pizza till mig.
Efter maten fixade jag till mig och tog bussen hem till Patricia där det var fest. Rasmus fyllde 20 år, eller egentligen imorgon (söndag). Men det var i alla fall hans fest. Jag gick nykter, spelade ingen roll... Var inte festsugen och hade ingen alkohol. Men jag hänger inte läpp för det, för om exakt en vecka fyller jag år - på påskafton!
Och då blir det fest och krogen! WHEY!

Brorsan var snäll och körde hem mig klockan tolv så jag har precis kommit hem...
Nu ska jag mysa för mig själv i min ensamhet. Hihi.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0