IDAG FYLLER JAG 19 ÅR!

IDAG FYLLER JAG 19 ÅR!
-Grattis till lilla mig.
---
..ett år kvar till SYSTEMET :)
Idag kommer det bli en kanondag/kväll/natt med de bästa jag vet! Synd att vissa inte kunde komma bara. Menmen, that's life sometime. :P


Jag älskar min familj och minna vänner mer än allt annat. Tack för att ni lappade ihop mitt hjärta igen och gav mig livet tillbaka. Ni värmer verkligen och jag får tårar i ögonen när jag tänker på er - ni är så underbara! Tack för att jag har er, utan er hade det varit svår.
Ordet KÄRLEK innehåller så mycket, ni är min kärlek, mitt liv och jag älskar er!

-Ingen nämnd, ingen glömd. Tack <3

Känner ni ruset? DET ÄR FEST I HELA HUSET!
(Uppdaterar mer under dagen om vad som händer och sker i huset)


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0