Jag måste ha flest parfymer i hela Sverige!

Heej!

Här kommer ett inlägg om mina parfymer..
Jag har inte tagit en bild på alla, men sist när jag räknade för nåt år sedan var jag väl uppe i 22? Jag kan lova er att det har ÖKAT!
Jag har MASSOR av parfymer för jag gillar att lukta gott! :D

Här kommer en bild på mina nya parfymer som jag ska beställa:


Favoriten av dessa tre är självklart Britneys parfym! Den luktar godis och jag vill bara ha den nu nu nuuuu! Denna parfym tycker jag är ett måste för alla tjejer! Jag beställde den förra året men då fick jag fel parfym, fick en som jag redan hade (så jävla typiskt!). Så nu gör jag ett nytt försök! :D

Jag är lite osäker på om jag ska köpa Angel eller inte... Men den var ju billig och bra!
Haha, min plånbok kommer att bli ca 1000kr fattigare efter detta xD Så brände jag av med ca 900kr idag... och snart är det sista april, FF-veckan, studentveckan, balen och studenten xD HERREGUD.

Aja, bra att man har sparade resurser för sånt här xD
Jag klarar mig, får leva lite fattigt utöver min lyx bara xD


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0