Köpt balklänning!

Hej!

Idag köpte jag en balklänning! Skulle egentligen hyra, men dom hyrde inte ut längre p.g.a att så många klänningar hade gått sönder o.s.v.. Menmen, det var pappa som pröjsade med 3200kr så det tackar man för! ^^
Med klänningen på ser jag ut som Törnrosa xD Sån där perfekt blå färg, som är alldeles lagom.
Önskar jag kunde visa er NU hur jag såg ut i den, men när vi skulle ta kort i provhytten dampade mammas telefon och jag hade inte min med mig. Så typiskt!
Men i alla fall, jag har köpt en! :D


Balklänningen har samma blå färg som dessa två. Men den har lite fler detaljer kring bysten och så har jag en sån där "slöja" över armarna. : ) Så fint så!

Nu ikväll ska jag äta, sen lite senare ska jag gå hem till Erik och Sofia. Antagligen blir det väl lite filmmys ^^


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0