Kväll!

Hejhej!

Hittade lite smått och gott nere på stan idag.
Bra att man fyller på Lördag för då kunde man peka på alla gulliga saker inne på Fru Nilsson och berätta för mamma hur gullig dom var, men att man kanske ska vänta lite. Hehe ;)

Vi var borta ett bra tag och det var trevligt att vara ute med mamma lite.
Jag vet att vi var det igår också, men då var det mest för balklänningens skull.
Efter vi varit på stan och handlat klart åkte vi hem och gjorde mat som tog en stund.
Jag blev proppmätt, och efter det gick jag ut och gick med Cissi en sväng. Det slutade med en fika på donken. Viktoria Engwall jobbade så jag fick gratis cola till glassen, det tackar man inte nej till! :)

Nu har jag varit hemma en liten stund.
Ska mest bara slappa nu. Sen ska jag försöka somna. Men får se hur det går... Imorgon någon gång mellan kl. 8-16 ska de komma och spola våra avlopp xD Hoppas de inte kommer på morgon bara xD


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0