Kväll :)

Hejhej!

Nu på kvällen träffade jag Andreas, vi var ute och gick ca 1 timme.
Det var skönt faktiskt, fint väder. Lite kyligt men det funkade! ^^

Nu ska jag se på Lyxfällan med min mammut. MYS!
Sen blir det lite BigBrother, fast avsnittet de skulle visa idag verkade suga... men jag har inget bättre för mig och dels så är jag trött. Efter det ska jag nog sova, gud så skönt!
Jag tror inte vi har någon sjukvård imorgon heller eftersom vår älskade lärare Siv är bortrest. Det betyder att vi slutar mellan 13.00-13.30 :) HOPPAS! Jag behöver lite ledighet nu efter 2 tuffa veckor med mycket at göra!

För er som inte sökt högskola till hösten 2011 ännu så är det SISTA DAGEN IMORGON (15/4)!
Ska bli spännande att se vart man kommer in någonstans xD Men om jag inte kommer in på mina betyg tänker jag ringa Rövfeldt och fråga va fan dom håller på med!!!! Vill dom att elever ska ha MVG i exakt alla ämnen?! DÅ HAR MAN JU INGE LIV! Nä, nu ska jag inte säga något i förväg. Men min magkänsla säger att jag kommer att komma in, och om jag inte gör det på HIG så blir jag väldigt ledsen och besviken på mig själv.

Nu börjar Lyxfällan kl. 21 på TV3!
HEJS!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0