Långfredag!

Tjabatjenahallå!

Idag när jag loggade in här så såg jag att många av er läsare redan har kollat min blogg nu på morgonen.
Var det något speciellt som ni vela ha reda på? Hihi


Ska berätta om min gårdag:
Jag träffade Cissi vid kl. 20 på kvällen, det blev sent eftersom Cissi var i Valbo först.
Men i alla fall, vi var nere på bruket. Vi gick ut med Akilles (hennes katt) och var ute si-sådär 1 timme. Det var så skönt ute. Akilles fick träffa två andra katter, det var lite intressant!
Sen gick vi förbi min brorsa så jag kunde ta en allergitablett. Jävla pollen som börjar komma nu för fullt ute. Men träden börjar bli gröna så det är underbart!
Efter vi varit hos brorsan så gick vi och åt på Barrsätra pizzeria, och gott var det! :D
Sen efter det gick vi tillbaka till Cissi och kollade på söndagsreprisen på Big Brother som vi båda hade missat. Vi kunde inte se kvällens BB-avsnitt eftersom Akilles hade bitit av en såndär kabel som man måste ha xD
Efter BB-blev de lite småprat och att dunka nya BB-låten "Fest i hela huset". Sen gick jag hem och var hemma runt kl. 1 på natten. Gick och la mig på en gång och gud så skönt det var!

Idag:
Idag vaknade jag kl. 12.30, jag var så jävla trött igår men det var riktigt skönt att få sova länge!
Jag segade med frukosten som fan, var inte direkt nå hungrig alls. Och det värsta av allt: mamma ska göra påskbord idag xD Hur fan ska jag orka äta det!? Men aja, ska väl börja hjälpa henne snart med allt som ska vara klart tills kl. 17 då vi ska äta.
Sen blir det väl bara en slappkväll med TV-kik och lite annat. Skönt att ta de lugnt och bara vara hemma när det är lov!
Men vem vet, jag kanske får för mig att göra något annat ikväll också. ^^ hehe, det visar sig.

Senare: Kvällen slutade med att jag klippte brorsans hår och sen var jag med min underbara vän Madeleine! :)


-
ps, imorgon fyller jag 19 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0