Lördagskvällen = PYSSEL!

Hejsan!!!

Igår kväll var jag med Madde!
Det var mycket trevligt. Vad gjorde vi då? JO! Vi pysslade med trolldeg!
Här följer en rad bilder på vårat mästerverk! Jag tycker vi var väldigt kreaktiva!
Vi höll på till kl. 02.30 xD


Plåten innan den skulle in i ugnen! :)
Det är mitt till höger och Maddes till vänster!


Skotthålet i Hello Kittyn xD
"Finn ett fel!"


Mina mästerverk!
Visst ser det gott ut?! :D


Mina berlocker som jag gjorde!
MUUUMS : )


Maddes hamburgare som ser ut som "paradisare" (parisare!) ^^


Korven och Moroten - av Madde själv! xD



Mitt "Kawaii-milk-paket" som inte blev ett dugg likt! xD
Men visst är den söt, och jäklar vad mobbad den blev av Madde ^^


Vad kul man kan ha det på natten, eller hur?! :D
Garvade så mycket att jag hade ont i magen ^^


Madde - så snygg! :D
Jag tycker hon ska göra sin örhängen till ett par solbrillor istället! :D


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0