Måndag: Heldag med Madde!

Hejhej!!

I går (måndag) var jag med Madde exakt hela dagen! Sol och 22 grader i skuggan!!!
Efter jag hade ätit frukost vid 12-tiden kom hon hem till mig så solade vi tills klockan blev efter 16.
Efter det åkte hon hem och fixade till sig lite vilket jag också passade på att gjorde, duschade o.s.v...
Sen skulle vi gå upp till Coop för att handla lite saker till grillningen... men dom hade ingenting!
Så det blev att ta cykeln ner till Ica Maxi där dom hade en hel del trotts att det varit fint väder, påskhelg och massa folk. Hehe.
Vi åkte sedan hem och började med maten. Och gott blev det! Det var varmt hela kvällen.
Sen såg vi Big Brother klockan 22, efter det var vi ut en liten sväng och sen åkte Madde hem. Mysig kväll blev det i alla fall! :D

Lite bilder från grillningen:


Vi fick till bra glöd! :D


När man får grilla flintastek - då är det sommar!!!


Madde grillar flintasteken och två majskolvar! :D GOTTGOTT!!!


Åw, mozzarellabollarna - min favorit!!! :D :D :D


Jag kan lova dig, var sjukt gott! :D


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0