Några bilder från min 19-års dag igår

Hej!

KANONVÄDER HELA LÖRDAGEN MED MASSOR AV SOL OCH VÄRME!!!
Här kommer ett par bilder från gårdagen då jag fyllde 19 år för er som är intresserade!
Förfesten ägde rum hemma hos mig, sen blev det Lobby på kvällen/natten! ^^



Så såg jag ut på kvällen! :)


Lite egobilder innan människorna kommer är alltid skoj! :)


En bild som jag tror jag ska ge till Mamma och Mormor.


Detta är då jag med min underbara vän Madeleine <3


MADDE! Visst är hon fin och gulligt sommarklädd?! :D


Jag och Madde blandade två drinkar - en jordgubb och en ananas!


På dagen bakade vi denna kladdkaka. Vi åt den sen på kvällen när alla var på plats, typ. Till den så hade vi grädde, hallon och blåbär!


Jag bjuder på denna fantastiska fina bild! Hjälmen fick jag av Patricia och Cissi ^^


Madde och Jag igen <3 Glada tjejer det!


Karro som inte vill vara med på bild och Cissi längst bort. : )
- Cissi fick för sig att leka arg/sura leken i ca 10 min.


Från vänster: Evelina, Madde och Patricia! <3 GOA BRUDAR DET!


Bella får sitt hår flätat av Karin :)


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0