NYA INKÖP TILL MIG SJÄLV - och dåligt av praktiken

Hejhej!

Idag är det torsdag, när jag vaknade av min cp-klocka som har börjat dampa så var det sol ute! Inte ett ända moln på himmelen!
Jag träffade Madde så vi gick som vanligt med varandra till skolan. När vi kom dit var det inte så många där... Tyckte synd om läraren Yvonne som hade bakat och köpt dricka till vårt fika som hon hade lovat oss.
Vi fikade, lämnade tillbaka böckerna, körde en lek och gjorde en utvädering på Etiken och Religionen. Nu är båda dom kurserna avklarade och ett MVG är kirrat i både kurserna, perfekt!

Efter det stack jag, Madde och Mikkis ner på stan och hämtade ut våra APU-busskort.
Efter det köpte jag dessa saker:


Alla glas som är på bilden köpte jag! (OBS, glasen är snyggare i verkligheten!)
6 st champagneglas och 6 st vinglas, supersnygga och bra att ha när man flyttar hemmifrån!
Jag nöjer mig inte med billigt skit, det ska vara snyggt, kvalité och prisvärt! Glasen är köpta på Guldfynd.


Jordgubbarna var tyvärr slut... Men de andra tre cupcake skålarna köpte jag i alla fall! Är supernöjd! :D :D
Fick ju lite pengar när jag fyllde år så då passar man på. Dessa söta skålar är köpta på FruNilsson.

Jag och Madde käkade lunch på donken, sen gick vi tillbaka till skolan och hade Geriatrik i cirka 15 minuter. Jag är klar med allt som ska göras och Madde skulle plugga hemma. Så det blev en kort dag i skolan iaf. ;P

När jag kom hem så sa mamma "Men du skulle ju inte köpa cupcaken förens efter söndag! Nu har jag ju sagt åt Fredrik (brorsan) att köpa sånna till dig!" ... det är så typiskt mamma, för i lördags när jag fyllde sa hon "Här har du pengar så du kan köpa dina cupcakes" ... haha. Men jag ringde brorsan och sa att jag hade köpt dom men att det fanns andra fina teburkar där inne på FruNilsson som jag skulle vela ha. Så han skulle kolla sa han, haha. :P

Jag och Madde käkade lunch på donken, sen gick vi tillbaka till skolan och hade Geriatrik i cirka 15 minuter. Jag är klar med allt som ska göras och Madde skulle plugga hemma. Så det blev en kort dag i skolan iaf. ;P

När jag kollade mina mail hade jag fått mail från min lärare Maj, hon sa att jag kommer få vara på BB i en vecka nu, jag fick tider och allt. Det ända som var fel var namnet, de stod Jessica på mig så det skulle Maj ordna xD
Sen så skulle jag ringa till avdelning 105 (typ hjärt-avdelningen) och säga att jag skulle vara på BB en vecka... men de visst ju inte ens att jag skulle vara där och ha USK-praktik... SUCK! Men det löste sig till slut, men att ALLTID jag ska ha samma "tur" vad det än gäller med praktiken...

Idag ska jag ta de lugn, göra klart samhällskunskapen lite senare när jag orkar.
Tråkigt att det blev molnigt nu på eftermiddagen bara... suck.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0