Sista riktiga skoldagen... sen praktik!

Hej!

Idag var sista riktiga skoldagen på gymnasiet i årskurs 3 för omvårdnadsprogrammet..
Nu går min klass ut på praktik i 1 månad, sen när vi kommer tillbaka har vi bara 2 underbara men sorgsna studentveckor.
Ojoj, jag börjar bli gammal... tänk att alla mina år på gymnasiet tar slut nu. Jag ska ta studenten.

Idag skrev jag klart samhällskunskap och psykologiprovet som vi hade hemtenta i.
Nu har jag bara fördjupningsuppgiften i psykologi kvar. Så jag ska försöka göra den så fort som möjligt så jag blir av med allt skolarbete, så jag bara har praktiken, studenten och körkortsteori/övningskörning kvar på schemat.
Jag måste ta mitt jävla körkort nu, folk bara tjatar och tjatar... jag vill ha körkort, men det är så svårt att köra bil!
Men jag måste verkligen ta tag i detta nu.

Idag blir det en lugn hemmakväll tror jag.
Skönt det också!

Förresten, idag fick jag MVG i barn- och ungdomssjukvård, sjukvård, geriatrik och människan socialt & kulturellt! UNDERBART! Så nu fick jag 600p MVG mer i "kassen". Det är inte dåligt det! Får jag MVG i projektarbete så går jag ut med 16 underbara MVG:n från gymnasiet, det är verkligen inte dåligt och jag är så nöjd över mig själv! :D



-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0