Skärtorsdag

Hej!

Nu blir jag så jävla förbannad på mina grannar! Inte dom som brukar dryga utan nu är det dom som bor på andra sidan. Varför har dom bestämt sig för att bygga altan när JAG har påsklov?! Va fan, ska dom inte jobba nu tycker man?! Dom drar igång på morgonen och håller på hela jävla dagen. Och inte nog med att dom börjar när jag sover (eller försöker) de håller ju som sagt på hela dagen, och jag hör ända upp till mitt rum hur de håller på att dampa med den där jävla sågen och borrmaskinen. Jag blir tokig!
Känner mig inte ens utvilad när jag vaknar. Tror inte jag sovit över kl. 12 en enda dag på lovet... känns lite segt dårå.

Igår var jag med Madde en stund på kvällen :)
Sen satt jag bara och kollade på TV resten utav kvällen innan jag gick och la mig. ^^

Men idag är det i alla fall varmt ute, men tyvärr så är det molningt. SUUUUGER!
Hoppas det inte börjar regna bara. :P
Såg i tidningen att Melody Club spelar på SlickCity ikväll, skulle vara roligt att se! :D


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0