Söndag

Hej!

Underbar dag med sooool och vääärme!
Men, det är söndag. Fast det gör inget, det är lov imorgon! SKÖNT!

Idag ska jag slappa, blir att städa på pappas jobb lite senare.
Så ska jag prata med pappa om balklänning och lite annat.
Shit, sitter och kollar förfullt på balklänningar och studentklänningar, gråten sitter i halsgropen.
Det är en utav den värsta men också den bästa dagen i livet... men jag vill inte!
Jag vill inte skiljas från mina underbara klasskompisar samt våra underbara lärare!!!
Jag kommer gråta varje dag inne på toan på praktiken, för vi kunde lika gärna ha varit i skolan allesammans tillsammans!
Usch.


Några snygga balklänningar som troligtvis ska finnas kvar i Gävle.
Jag är för dessa färger, men sen vet man inte... man kanske hittar en annan fin när man väl är där.


Men som sagt, pappa får ge mig lite pengar. Så ska jag och mamma åka imorgon (tror jag hon sa) till Gävle och kolla efter lite klänningar.
Men tycker så synd om pappa, uuusch. Ska få en dator och en utlandsresa av honom också... jag skäms nästan. Men datorn kanske får vänta lite då, men det gör inget. För behöver den sen när högskolan drar igång.
Och när han får se mina betyg så kanske han tycker jag är värd alla pengar (A)
Känner att jag vill ha en fet belöning!
Meeen! Thailandsresan kanske blir dissad till vintern istället... haha xD Åw, pappa... Äh, resa hinner man med... studenten är bara en gång i livet. Men kommer bli jobbigt imorgon att se sig själv stå med en såndär fin klänning... hoppas jag hittar någon bara, jag vet att jag är sent ute. Men om jag hittar en klänning så bokar jag väl balbiljett på en gång också. Åh, ett stort kliv mot studenten, neeeej!


DET ÄR VÅR UTE! :D

Fan, jag har fastnat för den asdåliga låten "Me and my drum" med Swingfly xD


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0