Tandläkaren

Hejsan


Idag ska jag till tandläkaren kl. 14...
Inte direkt sugen på det eftersom han ska borra i 2 tänder tror jag det var...
Sen så skulle han laga en tand på mig också. Anledningen till så mycket på en gång är ju för att det är sista gången jag får tandvård gratis xD Så hädanefter måste jag skärpa min tandvård om jag inte vill att det ska bli jättedyrt xD HAHA!

Skriver mer sen!

Det gick bra hos tandläkaren, tydligen så var det inte så mycket som behövde lagas. TUR DET!
Senare på kvällen efter jag hade ätit gick jag hem till Sofia och var med henne. Vi pratade, bakade, spela kort och kollade på TV! :)


Sofia! :)


Baka liten kaka!


Jag gjorde en saga på deras kylskåp åt Erik, hoppas han såg den xD


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0