Tisdag - sista dagen på påsklovet

Hej!

Idag är det tisdag - det är grått och mulet ute. Set ut som det kan börja regna när som helst... temperaturen ute pendlar mellan 15-17 grader, så det är ju vårvärme så det skriker om det. Så vi ska inte klaga - men en sak vi kan klaga på är att det är SISTA DAGEN på påsklovet idag.
Klockan bara rinner iväg, kändes som jag vaknade nyss men nu är klockan 16.30 xD HAHA. Tiden går så fort!
Jag satt och tänkte på en sak, om precis en vecka har jag varit 2 dagar på praktiken xD Praktiken är ju typ det sista vi gör i skolan... sen är det bara studenten och festen kvar. Usch, kommer sakna min klass så otroligt. Fan vad fort det går! På något vis är jag inte nervös inför praktiken... brukar ju vara det. Men jag känner mig lugn, det är som sagt det sista på gymnasiet, 1 månad, det står jag ut... Plus att det bara var 6 timmar om dagen 5 dagar i veckan - perfekt!!! Sen så åker min mamma bort i en vecka så då får man vara lite ifred också. Ja, det löser sig bra. Tjoooho! :)

Idag om jag ORKAR ska jag plugga lite Geriatrik - ska skriva en uppsats om demens. Lätt som en plätt.
Men det gäller som sagt att ORKA göra det.
Sen ska jag väl äta lite och softa, det är ju i alla fall sista dagen på SISTA GYMNASIELOVET som vi har.
Sen så måste jag se Big Brother ikväll och se hur stämningen i huset är efter att Rodney fick lämna i söndags.

Hoppas ni alla får en fantastisk dag trotts det gråa vädret!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0