TJEJMIDDAG!

Hejsan!


Madde har precis gått hem...
Jag, hon och Cissi har varit här hemma hos mig ikväll och haft tacokväll och en MASSA tjejsnack! MYSIGT!
Det roliga var att Cissi tog Maddes skor sen när hon skulle gå hem, komiskt!

Sen är det lite roligt att det spökar här hemma... Folk som pratar i telefoner fast ingen av oss gör det samt att det började prassla i ett par papper när Madde gick hem. LÄSKIGT!
Och jag som är själv hemma enda till kl. 01.30 inatt... hehe... Mamma jobbar sent som ni förstår.

Men syjuntan var trevlig idag trotts att inte Sofie Nilsson var med.
Nu ska jag bara slappa och duscha innan jag går och lägger mig.
Imorgon väntar en halvdag med Yvonne, suuuuck!

GODNATT (i förväg!)
ps, redovisningen i barn och ungdomssjukvård om LKG-spalter gick bra idag! WHEY!


-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0