Torsdag!

Hej!

Igår var jag inte online på hela dagen. Varför?
Jo, för jag kom hem från skolan runt kl. 15.45... efter det fikade jag sen åkte jag, Mamma och Fredrik till Forsbacka hem till Kari för att han fyllde år!
Vi var där till klockan 19, sen efter det åkte jag och mamma hem till oss och gjorde mat. Jag var supertrött hela kvällen så jag softade bara framför TVn. Efter BigBrother somnade jag på en gång, och det var hur skönt som helst!

För idag när jag vaknade kände jag mig utvilad.
Och inte nog med det, det var superduperfint väder ute! :D Blå himmel och strålande sol!
Nu på eftermiddagen är det 15 grader i skuggan, underbart!!!

Idag var det en soft-dag i skolan. Började kl. 9, då hade vi något som kallades för "Genus".
Det skulle vi ha hela förmiddagen, men det var bara några från klassen som var där.
Det var rätt så intressant, de funkade liksom... Hellre det än att ha Yvonne xD
Efter det (vi slutade kl 12 från det) så tog jag och Madde närvaro på Geriatriken och gick hem i det fina vädret.
när jag kom hem käkade jag lunch och har kollat lite på TV tills nu.
Så vi får se vad denna soliga dag har att erbjuda! :)


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0