Uppdateringar från: UF-mässan i Söderhamn

Hejsan!

Här kommer lite uppdateringar från UF-mässan i Söderhamn som var igår!
(Igår var det även 1 april!)

Vaknade halv sex på morgon av min jävla väckarklocka xD
Bussen från skolan gick kl. 7, så vi var i Söderhamn lite efter åtta på morgonen.
Bå började vi bära in alla tunga saker, bl.a montern xD
Vi skruvade upp allt och de gick jättebra, fast de tog inte 5 minuter som byggläraren Janne sa att det skulle ta xD HAHA!
Men bilder på vår monter och mässan kommer så fort jag fått bilderna!!!

219 företag ställde ut på mässan!

När klockan var efter nio var vi väl klar. Så halv tio åt vi frukost som UF bjöd på.
Sen vare bara att sitta och vänta till klockan 12, då mässan öppnade för allmänheten.
I början var det asmycket folk! Men det avtog ju längre dagen gick, och det var en väääääldigt lång dag.
Folk kom fram och pratade med oss och frågade vad vi gjorde o.s.v.. Och så tog de broschyrer. Men vi har valt att inte ta fler jobb nu, sista jobbet har vi på måndag med OP10. Jag börjar tröttna på detta nu, och dels så blir det så mycket extra arbete med det här företaget när man redan går i skolan! Men klassen kan ju tacka oss att ni fick sluta runt lunch-tiden igår xD haha
Klockan sex började vi packa ihop så gick bussen ca. 18.45.
Men när vi kom hem så stack jättemånga så vi i min buss var tvungna att bära in allas montrar. Jag är förvånad över att se så många ungdomar hjälpa varandra, så jag blev som sagt förvånad xD

Var hemma runt halv nio, så jag gick och la mig och somnade vid nio.
Jag köpte ett drinkglas och ett armband på mässan : )


- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0