Att utföra voodoo

Hejhej,

Nu under kvällen blev jag på taskigt humör och kände mig allmänt irriterad och arg på en massa saker.
Jag drog fram min voodoo-doll som heter som jag: Linda. Hoppas det hjälper lite nu då!



Fakta om Linda (voodoo-doll):

Linda är kreativitet och drivkraft personifierad. Hon är som en utsökt blandning av Pippi Långstrump, Angela Channing och Lotta på Bråkmakargatan.

Linda är orädd och ärlig. Hon är en sann entreprenör och ser ständigt nya möjligheter inom vitt skilda områden. Hennes knivskarpa humor och energi ger henne evig ungdom och sofistikerad skönhet. Linda är makalöst effektiv. Trots en fullspäckad agenda lyckas hon alltid få tiden att räcka till och betar av en ocean av aktiviteter i en rasande fart. Hon är även en osedvanligt kompetent bilförare.

Linda är ett PR-geni och brinner speciellt för mediabranschen. Om du vill få uppmärksamhet och genomslag kan hon hjälpa dig till oanade höjder (såvida hon inte råkar vara på dåligt humör).

Linda Shadowe ger dig självförtroende och kraft att förverkliga dina ideér. Hon inspirerar till stordåd och hjälper dig att överbrygga mentala barriärer.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0