Blond blir blondare!

Hejsan!

Madde har precis åkt hem. Hon var här och blekte mitt hår.
När hon väl var här passade vi på att fika och snacka en massa!
Det var trevligt, synd att tiden går så fort hela tiden bara!!!

Nu är jag i alla fall riktigt blond igen. Visst, jag är ju naturligt blond men på vintern så brukar jag bli lite mörk i håret så därför brukar jag bleka det så det är sommarblont året om. Men hade inte behövt bleka det nu, men gjorde det för att vara snygg inför Bulgarien som vi åker till nästa tisdag!!!

Nu ska jag nog krypa ner i sängen, är inte så trött men har inte så mycket annat för mig.
Kanske ska se "Kurage - den hariga hunden" på CartoonNetwork först innan jag går och lägger mig. Börjar nu 00.20... Imorgon ska jag till körskolan kl. 13 och köra en timme. Efter det så ska jag hem en sväng och sedan vidare till jobbet - jobbar kväll och som löpare = tråkigt! Hatar att vara löpare, och det kommer bli svårt om de placerar ut mig på en våning SJÄLV på en kväll. Känner ju bara de pensionärer som är på MINA våningar, alltså 3-4. Jag håller tummen på att jag klarar mig och inte behöver vara på någon våning utan att det bara räcker med att jag springer emellan. Hehe.

Förresten, övningskörde tidigare med pappa idag = det gick hur bra som helst!!
Körde: backning på parkering, stadskörning, i Klangberget (bostadsområde), motorväg till Forsbacka (lite stadskörning med fick-parkering), landskörning till Valbo köpcentrum och sedan landskörning tillbaka till Sandviken och avslutade med en snabb stadskörning och sedan hem igen. Inga klagomål från pappa så det gillar vi!!! Hoppas det går bra på trafikskolan imorgon också bara! Hehe.

Nä nu börjar Kurage, så det ska jag se!!!
GODNATT <3

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0