Camilla har blivit Mamma!

Hejsan!

Kl. 06.45 i morse blev Camilla mamma till en liten tjej som ska heta Linnéa! :D
Är så otroligt glad för din skull vännen, gud så roligt! All lycka till till både dig och Andreas som från och med idag, 8 augusti 2011, blev föräldrar! :) <3 <3 <3

Själv blev jag väckt ca 11.50 av att telefonen ringer >.<
Det var Loven's trafikskola som vela att jag skulle komma dit imorgon kl. 13 och köra en timme. Så då får det väl bli så då. Har bytt kör-lärare nu så jag hoppas att det blir bättre. Det var hon som ringde btw, hon lät trevlig och snäll så känner mig inte ett dugg nervös. Bra det!!!

Ikväll ska jag övningsköra lite grann med pappa, sen kommer Madde hit. Hon ska bleka mitt hår och så kanske vi kan se en film eller nåt. ^^ Det finns go-fika kvar! :D

Imorgon kommer Mamma hem igen! <3
(Suck, jag jobbar även kväll imorgon - och så är jag löpare = INTE KUL)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0