En regnig söndag...

Hejsan!

Idag har jag jobbat mellan 7-15... kan lova att det var så segt att personalen skrattade åt mig för jag såg ut som en uttråkad katt som klöser på väggarna.
Hatar att jobba helg, är som att bara sitta av 8 timmar på jobbet... Finns bara sysslor att göra i 1½ timme på morgonen och sen är det bara att vänta på lunch och fika som man kan servera... suck.
Efter jag kom hem pratade jag lite i telefon med Sofia sen så somnade jag och sov fram till 18.30... är helt slut i kroppen. Hoppas jag inte blir sjuk... jag har ju en tendens att kunna bli sjuk när jag är ledig eftersom jag plågar min kropp att vara frisk när jag jobbar/studerar.

Läser på Facebook att folk klagar över denna regniga söndag, samt att de har haft en bra helg. Kul för dom då för jag har ju jobbat hela helgen jag!
Sen vissa andra skriver "slut på semestern" ... själv går man in i jobbvecka 9 imorgon! Hela sommaren har jag jobbat, sjukt. Och jag kommer inte tjäna över 25.000-30.000 = asdåligt.
Aja, imorgon är det sista veckan som jag jobbar kvar! Jobbar 3 dagar bara. En kväll och två dagar. Tisdag, torsdag och fredag. hehe. Sen är det över!

Ikväll vettefan vad som händer. Det typ spöregnar hela tiden.
Jag är trött för den delen också... aja, det visar väl sig.

Uppdate: Cissi kom förbi under kvällen. Jag hade bakat så vi fikade och snackade lite. Mysigt. :)


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0