Fredag, vem bryr sig?

Hejsan,

Önskar alla en trevlig fredag och en toppenhelg.
Mitt taskiga humör börjar växa sig lika högt som K2... inte bra.
Erik och Sofia kommer i alla fall att rädda det lite senare ikväll då vi ska träffas. Kändes som det var sjukt länge sen vi sågs, och pricken över i:et så ska vi se Tusen Bröder! Vi har ju kommit till över hälften så det är ju så sjukt spännande hela tiden!!!

Nu på dagen vet jag inte vad jag ska göra. Vet inte om solen håller i sig eller inte.. men är inte sugen på att sola eftersom jag redan gjort det två gånger denna vecka och blivit lite bränd. Vill inte flagna när jag åker till Bulgarien.. bättre att hålla sig till dess då man även kan bada också. :)
Det får bli att plugga teori då kanske. Har ju i alla fall 200 sidor kvar att läsa (snaaark).

Fyfan för att jobba lördag och söndag. Börjar tröttna riktigt mycket på detta nu.
Har jobbat sedan efter studenten, vill ha lite ledighet jag med!!! Tankar om att INTE jobba nästa sommarlov har börjat smyga sig på, blir så grymt uttråkad... Känns som man jobbar varje dag, men man jobbar ju inte hur länge som helst.. med en fjuttig lön på 109.09kr i timmen så blir det inte så mycket heller i lön. Vet inte om det är värt besväret faktiskt. Äh, vi får se. Nu vill jag bara sluta! Jag har exakt en vecka kvar från och med idag.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0