HEJ DÅ SVERIGE, HEJ BULGARIEN!

Hej!!!

Vill bara hinna och skriva HEJ DÅ SVERIGE och HEJ BULGARIEN!
Nu imorgon bitti (tisdag) kl. 06 skjutsar pappa ner mig, Madde och Cissi till Arlanda och sedan tar jag och tjejerna flyget därifrån ner till Bulgarien!
Uppdateringen i min blogg kommer nog att ligga nere den kommande veckan eftersom jag kommer göra så mycket annat roligt i Bulgarien med tjejerna!!!
Tänk vad vi har längtat efter den här resan, och nu gör vi den! HÄRLIGT!
Kollade precis vädret och det ser ut att bli 29 grader och sol i Bulgarien imorgon xD herregud vad varmt om man jämför med här! Hihi.

Ha det bra alla ni här hemma i Sverige!
Vi syns om en vecka!!!
KRAM!



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0