Ingen rubrik -.-'

Hejsan!

Igår åt jag och pappa trerättersmiddag, inte helt fel på en söndagskväll det inte!
Ibland är det bara så skönt att åka ut och bara vara själv med pappa, händer ju inte allt för ofta det inte...

Men efter vi kom hem kollade jag på Solsidan som gick på TV och efter det gick jag hem till mamma, Madeleine kom sen så vi gick till affären och sedan tillbaka och softade. Cissi kom också efter jobbet så det var ju bara trevligt!
Snart drar vi tre till Bulgarien!!!

Idag så sov jag till 12.30 ungefär. Sen softade jag och runt kl 15 så träffade jag Cissi.
Vi gjorde först några ärenden och sedan blev det ett spontankäk på AGA-grillen xD Efter det gick vi hem till mig och stekte i den varma solen. Fuck vad solen tar mycket på mig nu, är helt bränd i ansiktet och jag ser att jag får färg på en gång så fort jag bara rör mig i solen.
Efter vi hade solat klart kollade vi på en gammal film som jag (och mitt gäng i folkhälsokunskapen) i ettan på gymnasiet spelade in. Alltid lika roligt att se tillbaka på! ;D
Sen snackade vi lite skit, men efter ett tag var hon tvungen att gå hem och ge Akilles (hennes katt) mat. :)
Så nu sitter man här, funderar på vad man ska göra... Imorgon börjar jobbet igen. Men jag ska inte klaga, känns som jag varit ledig en evighet. Jag har njutit av varje stund, känner mig helt utvilad! Tack för att jag jobbar 7.30-15.00 imorgon! Den där extra halvtimmen på morgonen gör susen! Sen jobbar jag bara onsdag och sedan är jag ledig i två dagar till, sen jobbar jag ju dock helgen x(
Men sen är det v. 32 och då är det min sista vecka = jag jobbar 3 dagar då!

"Men tänk dig en halv Dennis-hot dog... Vad tror du? Eller tänk dig ett stort bollplank med en skruv i..." xD

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0