Lördag & Söndag

Hejsan!

I lördags gick jag hem till mamma igen. Vi skulle ha kräftskiva här hemma: Jag, Mamma, Fredrik, Kari, Mormor och Johannes.
Vi åt paj och kräfor, åååh så gott det var! :D
Sedan kollade vi på fångarna på fortet och sen på filmen Arn som jag såg för tredje gången faktiskt. Den är bra :)
Sen sov jag över hos mamma.
Men det var i alla fall roligt att få se mormor, var ett tag sedan kändes det som <3

I söndags tog jag det bara lugnt.
Var ute och snackade med Erik i någon timme uppe vid den kära bänken vid NS xD haha
Efter det gick jag hem till pappa och var hos honom en stund och käkade o.s.v.. sen gick jag hem till mamma igen och var där resten utav kvällen.
Är så trött om kvällarna nu förtiden så brukar gå och lägga mig mellan 22-23... så vaknar jag tidigt istället vilket är väl bra. Förr sov man ju bort dagarna xD hehe

Även fast jag har haft lugna dagar så har jag inte direkt suttit vid datorn... har inte orkat och har gjort andra saker istället som inte har varit så ansträngande. Tittat på film o.s.v... :)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0