Min helg!

Hejsan!

I lördags så blev det att träffa Madde och sitta och chilla framför TV:n och snacka om en massa saker!
Gick och la mig runt 23.30 eftersom jag fortfarande var så trött sen fredagen...

Vaknade runt 11-12 tiden och låg och drog mig. Chillade hela dagen.
På kvällen åkte jag till min farbror och kollade in mitt "nya" helg-jobb. Ska ju jobba som städerska ute i hans verkstad i Järdefors.
Efter vi var klar med det var klockan ca 19.30 så då åkte jag hem till Madde där också Soffan var! Vi fikade och snackade en massa tills klockan slog 23.30, då gick jag och Soffan hem.

Jag hade först lite svårt att somna. Men somnade tillslut och vaknade kl. 03 av regnet som bara smattrade på rutan.
Sen efter det hade slutat regnat kunde jag somna om igen och vaknade 10.15 idag (måndag). :P
Åt frukost, kurade med Iris (brorsans katt som vi varit kattvakt åt i helgen hos pappa). Sedan kom pappa hem från jobbet på lunch när jag satt och kollade på "Våra värsta år". Men sen när han drog så drog jag även hem till mamma. När jag kom hem frågade mamma om jag vela ha fetaostgrattinerad kyckling som hon hade köpt på affären - SJÄLVKLAAAAAART! Det är hur gott som helst, jag rekommenderar det verkligen till er som tycker om kyckling och fetaost! Finns på ICA MAXI.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0