Nyklippt!

Hejsan!

Idag har jag jobbat mellan 7-15.15 = en lång dag.. Är helt slut!
Men det har varit en rolig dag på jobbet också. Vi var för många i personalen så jag och en annan sommarjobbare som också heter Linda fick jobba som par. Det är alltid roligt! Men vi var fortfarande för många så alla sysslor tog slut fort... en i personalen som heter Sandra hade beställt för mycket grädde till våningarna så jag och Linda fick den smarta idén att baka!!! Vilket vi gjorde, det blev sockerkaka med grädde/sylt till eftrmiddagskaffet. Det roliga var att vi hade "vispa-grädde"-tävling xD De som var där skrattade och tyckte det var roligt, det känns i armen efteråt kan jag lova xD Jag förlorade med 15-30 sekunder xD SEGT! Menmen...!
Vi hann också gå ut och gå en sväng med ett par pensionärer. ^^

Efter jobbet hann jag bara hem och byta om, sedan var det iväg igen. Gick hem till Soffan och fick mitt hår klippt så nu känns det jätteskönt!
På vägen hem köpte jag även hårblekning, så hoppas Madde kan hjälpa mig någon dag sen. Man vill ju vara snygg i håret till Bulgarie-resan! ;)
När jag kom hem tömde jag brevlådan: morgontidningen. veckorevyn och studentfotografierna! Så nu har man dom också vilket är bra! :)

Nu ska jag väl ta och göra mat. Borde egentligen övningsköra också, men det är 27 grader ute och sol! :O jag döör! Visst, pappa har AC i bilen men man blir ju så seg och mör i kroppen. Aja, vi får se vad som händer.
Vi får även se vad som händer ikväll annars... pratade med Sofia igår men hon har inte hört av sig idag så jag vet inte jag... hehe.

Nu är jag ledig torsdag och fredag i alla fall!!!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0