Onsdag

Hejsan!

Igår körde jag med körskolan när åskvädret var som värst.
Men det gick bra hur som helst, jag klarade alla övningar själv och hon tyckte att jag var jätteduktig och att jag borde vara stolt! Så det känns bra. Nu ska vi gå in på helt nya saker nästa gång jag kommer dit.
Jag jobbade även kväll igår, skulle vara löpare. Men det var ingen som behövde ha min hjälp så vi var tre på våning 3-4 som jag även annars jobbar på. Vi var helt klar när klockan var 20 på kvällen så det var skönt.

Efter jobbet gick jag hem och pratade med mamma som äntligen har kommit hem. Jag fikade lite också och efter det drog jag iväg hem till Madde där även Cissi var.
Men jag var väl hemma ca 00.40, somnade på en gång när jag gick och la mig xD Hehe.

Idag ska jag övningsköra till Forsbacka med mamma. Vi ska hem till Kari och fixa ett par papper för mitt csn-bidrag som man måste skicka in. Våran skrivare dampade loss så vi måste fixa den så fort som möjligt.
Efter det ska jag bara ta det lugnt med mamma idag. Det är tråkigt väder ute också för den delen.
Imorgon ska jag jobba 7-16 , fyfan vad tråkigt! Men jag har ju bara imorgon och på fredag kvar. Sen är sommarjobb 2011 över!
Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag, Madde och Cissi drar till Bulgarien! WHEY!!!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0