Slutat sommarjobbet!

Fredag:

Hejsan!

Idag slutade jag sommarjobbet. Jobbade mellan 7.30-15.
Dagen gick fort idag också.
När jag skulle gå blev det en känslobomb och både personal och pensionärer började gråta över att jag skulle sluta. Haha, det var så komiskt så vi började skratta till slut. Känns ju bra att de är nöjda med mig och kommer sakna mig. Hihi.

När jag kom hem vilade jag lite.
Sen var det bara att fixa till sig. Kl. 19 var det mat hos pappa och efter det åkte jag och brorsan in till Forsbacka och kollade på crusingen. Efter ett tag kom mamma och Kari så gick vi in på "Robin Hood" som det heter och tog en dricka. Jag drack en jättegod päroncider som smakade som päronsplitt-glassen :)
Sen åkte jag och brorsan hem ca. 21.20...

Sen var det bara vidare hem till Patricia för förfest innan krogen!
Det var jag, hon, Cissi och Jeane! Sofie och Henke kom förbi en sväng också. Det var en trevlig kväll!!!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0