Strandbaden och Mulligans

Hejsan!

Idag vaknade jag 13.50!!! Snacka om att det var skönt att få sova ut när man är ledig!
Gick upp och såg att det var strålande väder... öppnade garderoben.. vad ska man sätta på sig? Fick syn på min prickiga klänning som jag sydde i 7an, jag var bara tvungen att se om den fortfarande passade på min kropp. Tro det eller ej men den satt bättre än någonsin! xD Haha, synd att tyget inte är världens vackraste men i alla fall. Det är coolt att jag var 13 år när jag satt och sydde ihop den där klänningen, höll på med den i nästan hela 7an på syslöjden. Är så stolt över mig själv. I 7an har man egentligen inga betyg, men jag fick bedömningen MVG ändå, vilket jag även tog med mig i slutbetyg sedan i 9an. Haha, var ju hur länge sen som helst man gick på högstadiet! xD Menmen.

När klockan var efter 14 ringde pappa. Han vela åka och bada och frågade om jag vela följa med. Det var ju 28 grader ute och sol! Så det var ju en självklarhet om man säger så! Vi åkte till Strandbaden (Årsunda) och badade där hela dagen.
När vi väl var där så dök mina kusiner från Västerås upp, dom har stuga i Avesta och tänkte ta ett besök på Strandbaden dom med så det var ju trevligt att få se/träffa dom eftersom det var ett halvår sedan sist.
Efter vi hade badat klart åkte jag och pappsen och käkade på Mulligans här i Sandviken. Det var hur gott som helst så nu är man nöjd och belåten!

Nu är den stora frågan: vad händer ikväll? ...det visar väl sig! ^^

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0