Total eclipse of the heart

Hej hej heeeeeeeej......

Jobbade mellan 7.30-15 idag, dagen gick sjukt fort måste jag säga.
Skönt när det går fort att jobba, cash is king!!!
Efter jobbet var jag rätt så pigg, men dumt nog så skulle jag bara "vila lite" och somnade av i typ 3 timmar - så typiskt mig. Så nu kommer man väl börja må så där dåligt igen när man inte kan sova på nätterna och det blir långa arbetsdagar o.s.v.. Äh, ska inte klaga. För imorgon är det onsdag och sen är jag ledig torsdag och fredag.

Är så lat av mig idag att jag inte orkar laga någon mat så jag har satt in en fryst fiskgratäng i ugnen som snart är klar. Dom är superdupergod! Så tur är väl det, hehehe.

Är en allmänt tråkig dag idag, har inget att skriva om direkt.
Det var fint väder men jag sov ju bort hela den tiden som sagt xD haha


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0