Vaccination

Hejsan!

Idag kl. 15.30 ska jag befinna mig på Gävle sjukhus IGEN för att ta andra omgången av mitt TBC vaccin. Var där i fredags och tog första sprutan, men jag var en halvtimme för tidig så jag fick komma in lite tidigare och sköterskan som skulle hjälpa mig var väldigt pratsugen och vela höra allt om högskolan och n0llningen. När jag berättade för henne så blev hon lite förskräckt xD

Men i alla fall så ska jag ta 14.15 bussen till Gävle för sist var det en trafikolycka på rix80 till Gävle när jag skulle hem till Sandviken. Så man vet ju aldrig om man stöter på något hinder denna gång på vägen. Usch, hatar att ha tider att passa som är viktiga när man ska åka buss. Man vet aldrig egentligen med bussen xD

Sen när jag kommer hem får vi se vad som händer.
Frågade mamma om hon vela gå på bio med mig och hon var 50/50 på den fronten. Så vi får se om vi går på bio eller inte. Annars blir det en lugn hemmakväll med teoriplugg. Ska efter högskolan imorgon direkt till körskolan xD åååh, man är aldrig ledig känns det som! xD Fullt upp hela tiden, inte mycket man får sitta och pusta ut.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0