Den långa väntan...

...är snart över för alla småbarn!
Imorgon är det julafton, tiden går så fort! Jag har bara hunnit sett 2-3 avsnitt av julkalendern iår, inte för att den var så bra men tiden har ju bara passerat iväg med en rusfart!

I tisdags var jag hos Erik på kvällen och kollade på film.
I onsdags var jag bara hemma och badade fotbad och tog det lugnt.
Igår (torsdags) var jag först på högskolan, sen hem och käka och hjälpte mamma med lite julgodis. Efter det gick jag till Cissi och träffade henne och Madde. Cissi började jobba kl. 19.15 så vi gick lite före det. På kvällen gick jag hem till Erik och vi såg Harry Potter 2 och barnfilmen Dennis! :)

Så igår/inatt var jag hemma när klockan var ca. 04.20, ni kan ju gissa om jag var trött eller inte med tanke på att jag hade sovit 6 timmar natten innan och gått upp kl. 7 på morgonen. :P
Så man känner ju sig lite sliten denna dag som idag är dagen före dopparedagen eller vad det nu heter! ^^ Idag blir det att ta det lugnt, hjälpa mamma med det sista och sen bara vila.

Imorgon blir det full rulle men ändå rätt lugnt och skönt när det värsta är över.
Sen på juldagen ska jag nog följa med till Forsbacka för en massa mysmys.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0