Har varit upptagen!

Hejsan!

Som ni ser så har jag inte uppdaterat på länge, ber om ursäkt för det!
Varför jag inte har gjort det var för att förra veckan var en riktig pluggis vecka då jag näst satt och pluggade 24/7 eftersom jag ville skriva bra på denna tenta, vilket jag gjorde också!

Tentan i fredags tog bara två timmar att skriva och jag och Elene blev klar samtidigt. Så vi var hemma runt kl. 12.
Jag vilade då i två timmar, sen åt jag lunch och sedan gick jag ut med Jenny till affären och hem till henne och förberedde lite inför lördagen.
Sen när klockan var 17 gick jag hem till mamma, fixade till mig, och sedan vidare hem till pappa för käk. Efter det så skjutsade han mig hem till Jessica där hon, Pernilla, Hanna, Dennis och Samuel var! Det var trevligt, vi tog senare bussen in till HeartBreak i Gävle, mysigt! Men det var jättemycket folk ute... näst intill för mycket faktiskt!
Leo skjutsade hem mig och Jessica sen på natten så jag var väl hemma runt kl. 3 på natten!

Lördagen blev först en seg dag. Slappade hela dagen, men sen var det bara att fixa till sig igen och käka och invänta Cissi!
Sen fixade vi de sista innan vi gick vidare till "Jennys-fest-lokal". Ju längre in på kvällen det gick desto roligare blev det!!! Det var en superbra fest! Det var bra att jag och Jenny hade gjort iordning ca 50 lappar med "jag-har-aldrig..", efter det kom alla igång! Alla som var på festen var jättetrevliga, hoppas det blir fler gånger! :D
Synd bara att det inte blev efterfest med Lööf och Panth ;D

Söndagen blev en ännu segare dag... kunde först inte sova på natten. Tror jag somnade på riktigt kl. 7.30 på morgonen... Vaknade 13.30 tror jag... gick upp, käkade frukost och sedan vela pappa åka till Järdefors, så följde med honom dit och städade på farbrors företag. SEGT.
Efter det softade jag, käkade och sedan skjutsade brorsan mig till Cissi! Jag var där hela kvällen, gick hem efter Beck-filmen. Sen så satt jag vid datorn tills jag somnade.

Igår var en seg dag också. Skolan först, höll på dö av sömn! Var så jäkla trött.
När jag kom hem sov jag i 3,5 timmar non-stop! :O Då förstår ni hur trött jag var ;) haha. På kvällen var jag också trött och tog det bara lugn framför TV:n.

Idag ska jag väl plugga lite, sen ta det lugnt. Kan nog behövas. :P

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0