Hemmakväll

Hejsan!

Är inte så jättepigg ikväll. Hade jag varit mer pigg hade jag nu suttit på BarrsätraPizzeria med Madde och Cissi. Men det blir ju fler gånger som sagt, redan nästa vecka funderar vi på att boka in en myskväll! Vet inte just nu på rak arm hur jag går i skolan, men har för mig att det bara var 3 gånger.
Åh, jävla skola. Måste sätta mig att läsa/räkna läkemedelsberäkning också efterso vi inte har något allt med det i skolan. Inte ens en enda lektion - hur dåligt som helst! Inte så konstigt att Sjuksköterskor ger fel medicinering - dom får ju ingen utbildning i det! Hel-knäppt!

Ikväll blir det en lugn hemmakväll framför Idol-finalen. HEJA ROBIN! Dör om Amanda F vinner.. suck. Hon är så jäkla dålig xD
Mamma håller just nu på att göra någon specialkyckling i ugnen, gottgott :)

Ha en trevlig kväll! :)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0