Julen är så gott som över.

Hejsan!

Idag är det REDAN annandagen, dagarna går så fort! Nu är julen över, tycker jag i alla fall.
Denna vecka är det ju nyårsveckan. Känns inte ens som det tycker jag, snön smälter ju bara bort... Vet heller inte hur det blir på nyårsafton. Om jag ska festa måste jag göra det i Sandviken eftersom jag måste hem på natten i skaplig tid, och hålla mig stadigt i skinnet eftersom jag måste tentaplugga det sista innan 2 januari - då vi skriver tentan. Så nyårsafton ser mörk ut för min del, blir väl att vara hemma som förra året. Skillnaden från förra året och iår är att jag inte är ledsen och olycklig längre. :) Iår stoppar skolan mig från firandet, men skit samma - jag hinner nog fira nyårsafton så jag hinner tröttna på det i mitt liv.

Julafton var bra, helt okej liksom.
Jag hjälpte mamma hela förmiddagen med alla förberedelser.. Sen åt vi när klockan var ca. 13.45. Efter det blev det ju såklart Kalle Anka och sedan "Kan du vissla Johanna?". Sedan blev det paketöppning, jag fick mest kläder.. vet inte om jag var så jättenöjd med alla (A). Men sådär går det när man inte önskar sig något direkt.
På kvällen blev det lite mer mat för dom som orkade, sedan blev det att spela lite Buzz och titta på film!

Juldagen spenderades i Forsbacka.
Ännu mer julmat... sen blev det film resten utav kvällen. Jag sov faktiskt över där också.
På kvällen/natten drog stomen Dagmar in, jävlar vilket ovädet det var!!!

Annandagen:
Idag åkte vi från Forsbacka rätt tidigt tillbaka till Sandviken. Jag skulle städa på min Farbrors företag, men strömmen hade gått i Järdefors, de hade varit utan ström i över 12 timmar.. så då kunde jag inte städa. Får väl antagligen göra det imorgon istället - suck!
Idag vet jag inte om jag ska se på film med Erik eller inte, är ju rätt trött ändå... Imorgon ska jag gå upp tidigt för att åka in på mellandagsrean med Jenny. :)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0