Lonely Nights

Hejsan!

Sitter och lyssnar på Scorpions och drömmer mig bort denna lördagseftermiddag...
Om exakt en vecka är det julafton, mamma och brorsan ska snart ut och leta lite julklappar... mina är klara så då ska jag passa på att slå in dom medan jag kommer ihåg!

Ska skriva ut lite papper också, sen bestämma mig om jag ska till Patricia ikväll eller inte... Hon har bjudit på födelsedagsparty... men jag är ju förkyld fortfarande och borde vara hemma och ta det lugnt. Börjar ju få ont i halsen nu också till och med. Usch.

Annars ska jag hem till pappa och så får vi väl se vad som händer och sker!

-
Arkivbild från balen 2011, en del av OP08 <3 Jag längst ut till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0