Lördag

Hejsan!

Det blev en bra dag igår, trots allt.
Det som hade kunnat blivit pricken över i:et var om Robin hade vunnit idol 2011 och INTE Amanda.. Men det är ju Fredrik Lööfs fel att hon vann eftersom han ringde och röstade på den där urusla människan xD

Inatt vaknade jag av att jag hade ont i/på tungan.
Jag gick upp, in på toan, och kollade på min tunga... hade två stora sprickor med blod i. MYSIGT. Varför? Jo, jag är så täppt i näsan nu när jag är förkyld att jag omedvetet sover med öppen mun och andas genom den, och då torkar tungan ut. Men jag har aldrig varit med om att det har hänt såhär någon gång. HEMSKT, det gör ont!

Jag gick upp ca. 09.40 idag och åkte till IKEA med brorsan och köpte julkapp till mamma.
Skönt att ha det gjort xD Trots att klockan var ca. 10.30 när vi kom in dit så var det mycket folk! Det märks att det börjar dra sig mot julafton. Vi åkte hem direkt efter vi var klara, det tog ca 15 minuter = rekord!

Idag är det ju förresten den 10 december = Nobeldagen. :P
Har blivit bjuden på två fester idag, men min kropp säger att jag ska vara hemma och vila fast mitt huvud vill uuut! Har inte varit ut på en promenad på säkert över en vecka! Har inte haft tid eller ork till det. Som det ser ut nu blir det ett lugn hemmakväll. Jag är trött och snorig... usch.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0