Mellandagsrea + plugg

Hejsan!

Igår var jag med Jenny in till Gävle för att gå på mellandagsrea. Kan lova att pengarna flög iväg.
Handlade kläder och smycken. Jag kan ju säga att jag fick mycket för pengarna, så tur var väl det!
När jag kom hem igår käkade jag, sen fick jag städa på Fabrors företag eftersom det inte gick i söndags.
Efter det åkte jag hem till Erik, vi såg Göta Kanal 1... den sög! Man har ju hört att den ska vara så bra, mm.. eller hur! Jag åkte hem "tidigt", Erik var snäll och skjutsade.
Var väl i säng ca. 00.40. Men när vi åkte från Erik var polisen utanför och lös med ficklampor och gick omkring, undra vad de letade efter?

Idag hade jag ställt klockan på 11.20 för att jag skulle ringa till UM och få nya p-piller utskrivna. Har sagt till mig i en månads tid nu att jag ska göra det. Första gången jag försökte förut var det upptaget hela tiden... Sen har jag bara glömt bort det, kommer alltid på det försent då telefontiden är slut. Men idag ringde jag i alla fall och kom fram. Så nu har jag nytt recept, skönt. Men..... får väl betala mellan 1000-2000kr någonting... verkar vara asdyrt eftersom kontraktet för billigare p-piller för ungdomar har gått ut. HUR DÅLIGT ÄR INTE DET EGENTLIGEN?!?!

Idag och imorgon blir det väl plugg hela dagen antar jag, om inte mamma vill hitta på något skoj. Hehe.
Hatar att plugga, för det första kommer jag aldrig igång, och när jag väl gör det sitter jag näst intill hela tiden... och så blir det sena kvällar. Man känner sig stressad, man får ont i huvudet så blir man bara på allmänt dåligt humör. Men jag ska vara glad, för detta är ett rätt intressant område. Men det är ju så jäkla tråkigt att plugga - det vet ju alla! Och det som suger är ju att tentan är den 2 januari!
Just nu sitter jag och chattar med Daniel på FB-chatten, haha. Tror han och jag ligger på samma nivå just nu... alla dessa namn på virus och bakterier är förvirrande.

Just nu är inte mitt liv så intressant p.g.a högskolan, sorry för det.
Saknar mina vänner också!!!!!!!!!!!!
Men på fredag har bästa Madde ordnat så att vi alla ska ses!!! <3 <3 Längtar!!!!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0