Min dag idag

Hejsan!

Inatt sov jag jättedåligt. Usch, blev inte alls många timmars sömn... 3,5 som max.
Vaknade även inatt av att jag frös som en tok och var tvungen att gå upp och klä på mig och lägga mig under täcket. Inatt tänker jag förbereda med sockor och en tröja innan jag somnar!

Gick upp, käkade frukost i lugn och ro trots allt..
Sen kl. 8.10 åkte jag med Elene in till HIG. Vi hade kursintroduktion och föreläsning om bakterier idag... det var alldeles för långt, så man blev rätt uttråkad och trött.
Var väl hemma runt 15.15, då fikade jag lite och spelade Wordfeud en bra stund, nu sitter jag här men jag spelar fortfarande för det! Haha...

Mamma står och gör gorgonzolanbiffar, kan veckan börja bättre?!
Om exakt en vecka har vi tenta i läkemedelsberäkning UTAN miniräknare - uuuusch. Lite läskigt... man måste ha 100% rätt på tentan också eftersom det är läkemedel - patientsäkerhet. Shit. Allvar nu!
Men idag blir det i alla fall lugnt. Ska äta nu, mums! Sen blir det TV (Pengarna på bordet!) och sen en dusch. Sen ska jag lägga mig i sängen, orkar jag ska jag läsa lite beräkningsmetoder... annars somnar jag nog på en gång. Bara så ni vet!!!

Hejsvejs!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0