"Övningstenta" - bra eller dåligt?

Hejsan!

Idag hade vi tenta i läkemedelsräkning, man skulle ta det som en övningstenta om man inte klarade den. Men OM man klarade den så slapp man göra läkemedelsräkning sen när vi har farmakologi. Hum...
Jag tror jag fick ett "slarvfel" - har tänkt på det sedan Elene sa att hon hade svarat ett annat tal än vad jag hade svarat.
Jag vet att jag inte svarade 1,4ml på något tal alls... men hon hade fått fram det svaret på ett tal i alla fall... åh. Blir så störd över att man måste ha 100% rätt på tentan när det gäller läkemedelsräkning... jag förstår ju varför man måste ha det, men man blir bara så less när man vet att man gjort fel.

Nu får jag vänta och se - det finns ju mirakel som kan säga att JAG har rätt också.
Tycket det låter konstigt med att dra upp 1,4ml.... har FÖR mig att jag skrev 2ml på den frågan, är inte helt säker. Åh, hatar när det är såhär så får man vänta på ett besked.
Vill veta nu!!!!
Sen kan jag ju tillägga att denna "övningstenta" var svårare än det vi hade pluggat på och fått material till, så fuck that shit!

Idag ska jag sura.
Imorgon kör vi heldag med mikrobiologi i bibblan jag och Elene. Hade ju suttit skönt med jullov och ingen skola allas att tänka på! Jag hatar högskolan. Finns ingen glädje i det alls. Suck.
Plugg, plugg, plugg och ännu mer plugg....

UPDATE: Jag klarade inte tentan. FAN. Aja, får hoppas att jag klarar det sen den 19/1 istället.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0