Resor...

Hejsan!

Nu när det är vinterrusk får man faktiskt drömma om underbara semesterresor!
Har redan gjort en kort lista om länder som jag skulle vilja besöka/besöka igen i mitt liv:

Thailand - Phuket, Lhao Lak, Bangkok
Kina - Bejing
Japan - Tokyo
Malaysia
Grekland
Frankrike - Paris
Spanien - Madrid, Barcelona
Italien - Rom, Venedig
USA - New York, L.A., Miami o.s.v..!
Egypten - Sharm el Sheikh
Mexiko
Barbados
Indien - Goa
Cypern - Ayia Napa
Hawaii
Brasilien
Turkiet - Alanya, Antalya
England - London
Kanada

...det var lite ställen/länder jag skulle kunna tänka mig att åka till nu, nu, nuuu!!!
Måste hinna med att bocka av en hel del i livet allt! ;D Bulgarien finns inte med på listan trots att jag besökt det landet, men det är ett land som jag kan skippa att åka tillbaka till faktiskt xD Men väldigt bra partyställe så det är ju bra på det viset! :D haha. Kanarieöarna passar bra för barnfamiljer och pensionärer xD haha!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0