Sitt aldrig själv på nyår.

Hejsan...

...här sitter jag. Själv. Gott nytt år - tack.
Fy fan vad jag hatar Gävle Högskola... hade jag inte haft tenta den 2 januari hade jag lätt kunnat hakat på Cissi med ut till Hedesunda och firat med henne och alla andra roliga personer där ute. Men nu går ju inte det...
...Och Madde skulle eventuellt bara fira med hennes pojkvän ifred. Så det är ju ingen som är "ledig" på så sätt ikväll.. alla är ute och roar sig eller sitter med sin käraste. Fyfan. Ibland känns det inte värt att leva när man har dödstråkigt, kan man lika gärna ha i graven då.

Skjutsade brorsan till en nyårsfest i Järbo idag i alla fall. Det var första gången jag körde bil helt ensam!
Men det gick bra i alla fall.

Nu ska jag rulla tummarna och vänta tills tolvslaget.
Ska väl ut och kolla på en och annan raket i alla fall. Sen blir det nog sängen om inget mirakel händer.

GOTT NYTT ÅR!

-

ps. 17 sek efter detta inlägg plingade det på telefonen. ETT SMS! ..med frågan "Vart är du ikväll då?" .. tack för att att ni tycker jag är saknad i alla fall, det värmer lite här i ensamheten xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0